Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2007

Öncedendi ayrılıklar efsane ve öncedendi gözlerin yanlış birimiydi öncedendi namus şeref söz idi ...Olmuyor yorgunum küskün ellerim bu ben miyim?Beklemekle olmuyor satırlarsa bitmiyor mürekkebim bitmiş mektuplar gelmiyor.Dargınım,neredesin,kırgınımpembe patikler ardında yalnız kalmış rujların nerdesin yağmur gözlüm sen misin?buğulu camlarda ismin kazılı gönlümde vurgun yemiş özlemim parmaklıklar ardında resmin yok ki yanımda avuçlarım kan ağlar gel demekten usanmaz.. başka yol var mı bana alışmışım pisliğe kir tutmazki ellerim hüzün besler sözlerim..gözlerimden akanlar kan olsun be yeminim.Pencereden bak yine,musikinim gel yineelma şekeri bak yalnızım yine... Yalnızım elma şekerim sensiz benim tek nefesim neden oldu neden bitti oysa söz vermiştik... Elveda son bölümde son yazım sana yorgun düşmüş özlemim ve hasretim senin için feda ölmek kaç yazar bana sensiz olsun yorganim sensiz olsun bu kefen senin için olsa ya güneş solsun hep güller açmasın,sahil dalga vurmasin,gardaş yoldaş olmasın,sen yoksun kimsem olmasın...sorma bey baba idam sehpası durmak bilmez acımı tanrıya tapmadım sana taptığım kadar kumlar kadar yalnızım canım yanar ne yapıyım pembe olsun panjuru bahçemizde çiçekler mutluluklar senindir helal olsun o açana helal olsun o akıla beklemem mezarıma kimse gelmesinsen gel lütfen unutma beni söz vermiştik ya bırakma beni ellerimden tutsana düşüyorum elveda affet elma şekeri... Yalnızım elma şekerim sensin benim tek nefesim neden oldu neden bitti oysa söz vermiştik...

Δεν υπάρχουν σχόλια: